Snö, Sol och Skidor

Kan det bli bättre? Nja knappast. Det skulle väl vara sällskap då, men det hade jag också (Joakim) så det kan jag inte heller klaga på. Jag var till Kilpisjärvi och åkte skidor några dagar. Rättare sagt 2 ½ dag. Det blev några timmars träning ändå. Bra! det var precis vad jag behövde! Dessutom, hur kul som helst att åka skidor! Skidsäsongen tog slut alldeles för fort! 

Några bilder kan ni väl få se, (det är dock inte jag som tagit dem)

image55


image56
// Johanna

Ps. Lyckades bränna mig i ansiktet också, på de 4 timmar som vi var ute och åkte på torsdag morgon, Inte blev det heller bättre av att solen sken lika starkt på eftermiddagen när vi var ute och åkte igen.



Kommentarer
Postat av: Paulina

nej, ni har inte varit "så farliga" som du sa.. men jag orkar inte trampa i samma spår år efter år..

2008-05-31 @ 14:05:05
URL: http://hellopolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0