Jo jag tackar jag!

Jao.. idag var det konsert och min åsikt är väl att det trots allt gick okej. Orkade inte bry mig så mkt så var inte det minsta nervöst.
ajja det vare en liten note bara... har inte mkt annat att säga, som vanligt

JO!!! Det är fan omöjligt att hitta en fin bikini! Helvette! Har sökt hela kvällen men icke... Får väl bada naken då(!) annat finns inte.  Mammas förslag var att gå på hemtex och köpa tyg, som om jag skulle kunna sy HAHAH! jojo..


Nå från det ena till det andra ska jag gå och lägga mig snart, innan jag somnar på stället. Men innan dess;

You Are 88% Burned Out
You are extremely burned out.
You work too hard, and you're not getting the results you deserve.
It's time for a life change, as soon as you can manage it.
You're giving away most of your energy to something you don't even enjoy.
Are You Burned Out?

Ja är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0