jaa.. vad säger man?

Började dagen med att äta frukost halvnäck i solskenet - att det har blivit så varmt! Det slog mig som en bomb igår; 16 grader(i skuggan)! :O

Sen blev det lite korvgrillning och hittade bästa stället så jag fick korven klar på under minuten. Lire och jag hämtade kubbspelet från ruskola och drog oss där ett tag innan vi kom hem igen och kubbade.

Nu får man väl gå och lägga sig så att tiden går, får försöka sova så länge som möjligt imorgon... blev inge lule då mamma dampar på allt och alla, inte ens min optikertid fick henne att fatta reson.

Så jag sitter fast här i mitt fängelse och lär väl göra det tills jag får råd att köpa en moped.. Gonatt och hoppas att tiden flyter på bra för er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0