Wov!

Satt och googlade på test att göra och kom tillslut in på go'kväll's hundtest XD Vilken hund är du? detta var resultatet;
Cocker spanieln är en av världens mest uppskattade och populära hundraser. Det är en sportig och aktiv sällskapshund som passar bra i de flesta familjer. Den är robust, snäll och barnvänlig men kan också vara något egensinnig. en det är också en ras med ganska stor arbetsvilja, energi och livsglädje så den rekommenderas helst till familjer som är lika aktiva som hunden själv. Rasens särprägel kan väl beskrivas att vara dess utpräglade sociala och livliga väsen. Det är en hund som alltid följer sin ägare med stor hängivenhet och glädje. Dessutom har den en enorm aptit på livet och de flesta ägare kommer att upptäcka att den har lika stor aptit på mat! Detta är en ras man måste vakta annars äter den sig lätt till en övervikt. Cocker spanieln har också ett stort behov av kroppskontakt och närhet.

Ja jo det kan väl stämma, vakta mig annars äter jag mig till övervikt! Såå... Cocker spaniel, jag vet inte men det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Fast det fanns inte så många olika, kanske ar lika bra ändå.

Kom iaf på att om/när jag skaffar hund skulle det vara sött med en liten mops.
image52
Men inte om man måste tvätta vecken XD Då får det vara...

Kan annars tänka mig den vagga fram i en stor hundflytväst ombord på min framtida (osänkbara) stortriss när jag visslande styr ut mot solnedgången, med vinden i håret och solvärmen på kind... Så kan vi dela en påse ostbågar lite senare ;D

Nej tjong i kartongen, nu spar vi resten till imorgon! GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Snadra

Hahah nej men de där testet måste jag också gör:D. Själv har jag ju fått veta redan att jag ser ut som en Cocker spanieln av Kurt, så de här ska bli intressant.
btw. vakta dig från att inte äta.. hahaha.. åå nä jag ska göda dig med godis ihelg ;-)

2008-03-26 @ 14:12:05
Postat av: Paulina

Du får faktiskt lägga upp en bild lr ett namn på den där datorn som du ska tipsa mig om (till Lonis då) .... vill veta mer!! Och du är ju aldrig inne på MSN mer - R U alive?

2008-04-08 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0