sånt som man blir glad av :D

När man träffar nya trevliga människor. Det är nåt som man blir glad av!

I söndags (efter tornedalsloppet) så ser jag en person från Finland som jag vet är skidorienterare. Jag tänker då att jag borde kanske gå och prata med honom, vi är ju trots allt av samma släkte (skidorienterare är ett eget släkte). Jag går omkring i kanske en halvtimme och funderar på om jag törs säga något.. (patetiskt jag vet!) Men tillslut så tar jag mod till mig och säger hej. Det visar sig att han är mycket trevlig (inte som att jag är förvånad direkt, han är ju trots allt skidorienterare) och jag kommer fram till att det var lätt värt att gå och våndas en halvtimme. Nästa gång kanske jag inte behöver en hel halvtimme på mig för att samla mod :P

Ville bara berätta denna roliga historia :)
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0