Rekord!

Ja nu är det väl lite för sent för att dra det om klänningen, som jag eg. hade tänkt göra. Så det får väl bli imorgon el. nåt.

Har just slagit personligt (jag kanske t.o.m. allmänt) rekord i telefonpratning = 5 timmar(!) och 5 min XD Hoppsan! Medrekordtagare är Snadra som kämpade på bra trots att hon blev lite trött på slutet... Gissar på att lire blev ganska sur, för hon ville beställa digitalkamera, men det kan hon tydligen inte göra utan mig :o

Fick iaf ett dagens bästa till slut:

...

|Du har skickat en vibb|

Jean Baptiste Grenouille:
lugn för fan jag pratar i tele så är kanke lite seg

Annabel:
Det var du som skickade en vibb

Jean Baptiste Grenouille:
haha ojdå

...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Den där var faktiskt riktigt grym. Fattade inte vad du började skälla på mig för då DU vibbade!

2008-04-14 @ 15:13:59
URL: http://plasticfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0