AaaaaAaaaarRgh!!

Den som trodde att det inte var fysisk ansträngning att spela dataspel har aldrig spelat på riktigt. Svetten lackar... nej inte lackar..: RINNER! ...hjärtat går på högvarv, musklerna spända och kinderna röda. dö dödödödödööö DÖ!!! Din jääävel!

Spelar Fabel men dör tyvärr sj. hela tiden, så måste ta en paus innan jag orkar fightas en gång till. >Pust!< Kul spel men ack så jobbigt. Nu har iaf. träningsvärken i klickmuskeln försvunnt, den som kom efter förra helgens spelande. XD

Fast jag har det nu! jag vet hur man skall göra, jag måste använda pilbågen på den fegisen. Ok, om man bara fightades m. trollkarlen men med en hel f*ck'n armé?! Gosh!

Den starke jäveln brände min by, dödade min far, skar halsen av min mor, har min syster fången och han traktar efter att förpesta världen med sin ondska, NU jävlar skall han DÖ! ....
...
...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0